Inloggen Registreren
alleen voor professionals

Uw gegevens bijhouden en raadplegen in het NAP-register

Het NAP-register staat nu in uw persoonlijke webbased omgeving.

De daarvoor gebruikte applicatie heet PE Online en wordt breed binnen de medische sector gebruikt voor registratie en herregistratie.

Als u hier inlogt, kunt u uw registergegevens raadplegen.

LET OP:

Logt u voor het eerst in in de nieuwe omgeving, dan moet u een aantal stappen doorlopen en heeft u enkele gegevens nodig, die u in uw laatste logboek grotendeels terugvindt. Lees daarom onstaande eerst door!

Om inloggegevens te verkrijgen klikt u hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.

U vult in het scherm uw e-mailadres in waarmee u bij de NAP bekend bent in het oude register.
U kunt dat nazoeken op de website van de NAP.
U krijgt dan daarna uw inlog gegevens per e-mail toegestuurd vanuit PE-Online. Soms kan dat tot een uur duren.

Als u ingelogd bent ziet u uw gegevens. We verzoeken u deze gegevens aan te vullen waar nodig.
LET OP: Dit deel is eenmalig dwingend: u moet alles eenmalig goed invullen.
U zult merken dat een deel van de gevraagde gegevens al voor het logboek 2015 en volgende jaren bestemd is.
Dat is gelukkig eenmalig!

U wordt gevraagd naar en vul uw gegevens aan en houd vooral bij de hand:

  •     modaliteit
  •     datum behalen eerste modaliteits-diploma
  •     beroepsvereniging
  •     bewijs lidmaatschap (registratiebewijs scannen in pdf en uploaden)
  •     btw-nummer
  •     kvk-nummer
  •     polisnummer verplichte beroepsaansprakelijkheids en verzekering
  •     kopie van polis of recent betalingsbewijs (pdf)

Sommige ingevoerde gegevens zijn alleen voor intern gebruik, zoals polisnummer en datum diploma. Andere gegevens zijn wettelijk verplicht voor ondernemers te vermelden zoals BTW- en KvK-nummer. Indien u alles heeft doorstaan en de basisgegevens volledig zijn ingevuld dat u uw logboek zichtbaar wordt
U kunt nu het hele jaar PE Online gebruiken om het logboek aan te vullen. Zodra u een opleiding of cursus heeft afgerond, kunt u deze registreren, of supervisie/intervisieuren aantoonbaar heeft gemaakt, etc etc.

Support door het kantoor van de NAP

Loopt u bij het indienen van uw aanvraag tegen problemen aan? Neemt u dan contact op met het kantoor van de NAP op dinsdag of donderdag.

Om met u mee te kunnen kijken op uw op de computer, ook op afstand, hebben wij toegang tot uw computer nodig. Dat doen wij met Teamviewer.

U kunt Teamviewer voor de NAP hier downloaden.

Zodra u dit heeft gedownload volgt u de stappen om het programma Teamviewer op uw computer te installeren. Daarna geeft u uw ID en wachtwoord door aan de NAP per telefoon zodat deze met uw computer verbinding kan maken. Wilt u de verbinding verbreken, dan klikt u daarna op 'verbinding verbreken'.